Data publikacji strony internetowej: 2019-11. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-11.
- Elementy nawigacyjne polegają na właściwościach zmysłowych,
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem,
- Nie zapewniono kolejności fokusu zgodnie przyjętą konwencją w kulturze.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-12-01. Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Marek Szewczyk, gosir@belskduzy.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (48)6611214. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- W budynku są cztery wejścia (1 główne, 2 ewakuacyjne oraz 1 wejście - łącznik do szkoły podstawowej). Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz poręcze (barierki) przy podjeździe.
- Brak widny i schodów. Korytarze spełniają wszelkie normy wg. prawa budowlanego.
- Brak platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- W budynku znajduje się toaleta i prysznic przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.